tirsdag 19. mai 2009

Noen i familien min:)

tre brødre på tur i Sverige.
Hytte tur

Bål på tur e obligatorisk, må regna me litt svidde fingrar
Vikingane tre brødre så kan det å kosa seg i lag.



Marte Marie tante jenta vår!!!Sindre, Thomas og Atle.




Her e to av tante ungane mine:) Aleksander blese vekk snøen frå fjese te litlasysterå si: Laura Helen





Flotte karar eg har: Thomas, Stian og gubben:)







Her e mor mi og tante jentå mi Henriette

Mormor og Jon










Henriette har ein innkommande feiring


Her e svigerforeldrene mine og elsteguten i Bergen
Me hva så heldige å få me oss garden på turnee


Lars Magnar og Espen, ser ut som syskekjærlighet?





Atle og Sindre



Gullguttan på akvariet i Bergen





Svigersyster, mann og svigerforeldre:) flotte familie eg har!














1 kommentar:

Følgere